ISEKI

Kommunális- és mezőgazdasági traktorok, nagyteljesítményű fűnyírók

TG 6

MÉRFÖLDKŐ AZ ÚJ GENERÁCIÓS KOMPAKT TRAKTOR PIACÁN

A megújult TG 6000-es sorozat középkategóriás modelljei minden igénynek megfelelő hajtómű kínálattal.

TG 6490 AL – hagyományos Shuttle -Shift irányváltó hajtómű

TG 6490 AGL – duplakuplungos, automata  irányváltó hajtómű

TG 6490 AHL – fokozatmentes hidrosztatikus hajtómű

A három választható hajtómű típusnak köszönhetően, mind az egyedi, mind pedig a elvégzendő feladatok által támasztott elvárásoknak megfelelő típus választható.

Mindhárom hajtóművel szerelt modell esetében az erőforrás ugyanaz a 4-hengeres, 2197 ccm-es, vízhűtéses ISEKI dízelmotor, 55 LE max. teljesítménnyel.

Az teljesen új koncepciójú fülke fényvédő színezéssel ellátott ajtói ISEKI TG 6670 ajtólényegesen nagyobb ajtónyílást kínálnak, megkönnyítve ezzel mindkét oldalon a kisebb és nagyobb vezetők számára is  a be- és kiszállást. A szériafelszereltséghez tartozó klíma berendezés a tető hátsó részébe került, szabad kilátást és még több fejteret kínálva ezzel a magasabb gépkezelőknek. Az alapkivitelben is kiemelkedően kényelmes ülés számtalan beállítási lehetőséggel rendelkezik (háttámla, deréktámasz, pozíció, ülésmagasság, dőlés), a kényelem az opcióként rendelhető légrugózású üléssel tovább növelhető.

ISEKI TG 6670 műszerfalA kezelőszervek és műszerek zöme a vezető látóterébe esik, így munkavégzés közben a kezelő 100%-osan az adott feladatára koncentrálhat. Az új digitális-analóg kombinált műszerfal az összes fontos üzemi információt jól láthatóan megjeleníti: sebesség, kardán fordulat, üzemmód, összkerék meghajtás, kézifék, üzemóra számláló, üzemanyag szint stb.), növelve ezzel a gazdaságosság mellett a napi munkavégzés biztonságát is.

A Kat. 1-es, gyorscsatlakozós alsó tartókarokkal szerelt hátsó hárompont emelőereje 2000 kg. A munkahidraulika szivattyú teljesítménye 52,4 l/perc. Alapfelszereltségként hátul 2 pár kihelyezett hidraulikacsatlakozót találunk.

A TG 6490 AL modellek jellemzői

A TG 6490 AL modellek hagyományos, 12/12 sebességes, szinkronizált Shuttle-Shift hajtóművel szereltek. A kormányoszlopon elhelyezett kezelhető irányváltó kar segítségével a menetirány azonnal megváltoztatható (a kuplung használata szükséges). Az AL modellek esetében a maximális haladási sebesség 26 km/h.
A hátsó kardántengely fordulatszáma 540 és 750 1/perc, és rendelkezik lágy felfutás funkcióval.

A TG 6490 AL modellek kizárólag középső bukókerettel rendelhetők!

A minél kevesebb fáradsággal járó munkavégzést szolgálja a jobboldali sárvédőbe integrált négyirányú hidraulikavezérlő, a kardántengely kapcsoló, a kihelyezett hidraulikakörök vezérlő és a hátsó hárompont emelőt mozgató kar.

A vezetőülésből kiváló rálátás nyílik a munkaterületre. A vezetőtér bőséges helyet kínál a munkavégzéshez és a ki- és beszálláshoz egyaránt. A kormányoszlop dőlését egy pedál megnyomásával állíthatjuk.

A bal oldali sárvédőben a következő könnyen elérhető kezelőszervek találhatók: csoport előválasztó kar, kardántengely fordulatszám előválasztó kar, sebességváltó és kézifék.


A fékberendezés rendelkezik egykerék-fékezés funkcióval, amellyel a terepen történő munkavégzés során még helyre van szükség a forduláshoz. A működtetéséhez egyszerűen oldani kell a két pedált összekötő reteszelést.

Mindkét menetirányban 12 sebességfokozat áll rendelkezésre. A menetirányt a kuplungpedál működtetése közben a kormányoszlop baloldalán található irányváltó karral választhatjuk ki.

A biztonsági bukókeret gyümölcsösökben, vagy más alacsony helyeken történő munkavégzéshez két biztosítócsap oldásával előre lehajtható.

 
 
.
A TG 6490 AGL modellek jellemzői

Az AGL modellekben az ISEKI új, „Smart-Gear” fantázianevű, dupla-kuplungos irányváltó fogaskerék hajtóműve került beépítésre. Ez az új hajtómű 24 előre- és 24 hátrameneti fokozattal rendelkezik, és manuális vagy automata üzemmódban használhatjuk. A váltómű egyik különlegesség, hogy nyomatékvesztés nélkül történik a fokozatok közötti kapcsolás. Automata üzemmódban a szerkezet 4. és 8. sebességfokozat között végzi el automatikusan a sebességváltás. A kormányoszlopon elhelyezett irányváltó karral a kuplung használata nélkül válthatunk irányt. Az AL modellek esetében a maximális haladási sebesség 36 km/h.

A hátsó kardántengely fordulatszáma 540/750 és 1000 1/perc, a front TLT fordulatszáma 1080/1500 és 2000 1/perc, mindkettő rendelkezik lágy felfutás funkcióval. Az AGL modelleknél a kardántengelyek nem kapcsolhatók függetlenül.

A TG 6490 AGL modellek hátsó bukókerettel vagy klímás fülkével rendelhetők.

Az új ISEKI duplakuplungos hajtómű két olajban futó, automata,hidraulikus lamellás tengelykapcsolója biztosítja, hogy a sebességfokozatok közötti kapcsolás vonóerő veszteség nélkül történjen meg.

A fékberendezés rendelkezik egykerék-fékezés funkcióval, amellyel a terepen történő munkavégzés során még kevesebb helyre van szükség a forduláshoz. A működtetéséhez egyszerűen oldani kell a két pedált összekötő reteszelést.

Mezőgazdasági munkáknál mindhárom sebességtartományban 8 terhelés alatt kapcsolható fokozat áll rendelkezésre. Ezeket a fokozatokat a váltókar előre-vagy hátra tolásával, kuplungolás nélkül választhatjuk ki. Közúti haladáskor a „D” fokozatban a hajtómű 5-8 fokozatok között automatikusan kapcsol.


(1) AUTO-STOP – A hárompont felemelésekor a kardánhajtás automatikusan kikapcsol. (2) AUTO-LIFT – hátramenetebe kapcsoláskor a hátsó hárompont automatikusan felemelkedik (3) – összkerék meghajtás ki- és bekapcsolás. (4) vonóerő szabályozó potméter.

Az összes AGL modell három kardánfordulattal rendelkezik. Hátul 540 / 540E és 1000 1/perc, has alatt vagy elöl pedig 1000 / 1500 és 2000 1/perc. Mindegyik előre kiválasztott fordulatszám a baloldali sárvésőnél található kezelőszervekkel kapcsolható ki, illetve be, és rendelkeznek lágy-felfutás funkcióval.

Mindkét menetirányban 24 sebességfokozat áll rendelkezésre. A menetirányt a kormányoszlop baloldalán található irányváltó karral választhatjuk ki. A menetirányváltáshoz nem kell a kuplungpedált működtetni.

 
 
 
.
A TG 6490 AHL modellek jellemzői

A fokozatmentes hidrosztatikus hajtású modell három sebességtartományban dolgozik, továbbá rendelkezik egy kiegészítő, terhelés alatt kapcsolható High/Low kapcsolóval, ahol vonóerő vesztés nélkül válthatunk az alacsonyabb, ill. magasabb sebességek között, a max. sebessége pedig abroncsozástól függően 36 km/h.

A hátsó kardántengely fordulatszáma 540 és 750 1/perc, a has alatti kardántengely fordulatszáma 2000 1/perc, egymástól függetlenül kapcsolhatók és rendelkeznek lágy felfutás funkcióval.

A TG 6490 AHL modell csak klímás fülkével rendelhető.

Az alapfelszereltség részét képező hidraulikavezérlő Joy-stick segítsé- gével kialakítástól függően irányíthatja a frontemelőt és a front adapterek oldalállítását (pl hótolólap, seprőberendezés stb.), de homlokrakodó kezelését is innen végezheti. Az adapterek gyors ürítéséhez az egyik hidraulikavezérlő rendelkezik ún. gyorsjárati funkcióval. A másik vezérlő úszóállás funkcióval van ellátva.

A hidrosztatikus elektronikusan szabályozható. Az elektronikus tempomat (5) gombnyomásra rögzíti a kívánt sebességet. A memória funkció (6) gombnyomásra beállítja a legutoljára kiválasztott sebességet. A sebesség határolóval (7) a max. sevességet tudjuk korlátozni. A dinamika választóval (8) a hidromotort tudjuk lágy vagy agreszív mód között fokozatosan szabályozni.

Fokozatmentes hidrosztatikus menetvezérlés egypedálos működtetéssel. Max sebesség 36 km/h, típustól és abroncsozástól függően. A TG 6490 AHL és 6670 AHL modelleknél egy terhelés alatt kapcsolható High/Low váltóval egészül ki a hidrosztatikus meghajtás.


Jobb oldalon található a menetvezérlő pedál, amellyel a traktor sebességét tudja fokozatmentesen és erőkifejtés nélkül szabályozni. Balra tőle található a két fékpedál.

Az előre- és hátramanet kiválasztására szolgál a kormány alatt baloldalon található, egy ujjal mozgatható kapcsoló. A kuplung használata nélkül válthat azonnal irányt lassan, vagy akár energikusan a beállított dinamikatartománynak megfelelően.

A kormány alatt jobboldalt található karral két funkciót vezérelhet. 1. normál üzemben a hidromotor terhelés alatti alatt kapcsolható lassú-gyors fokozatok között. 2. aktivált tempomatnál a beállított sebességet tudja meghatározott lépésekben növelni, illetve csökkenteni.


A TG 6000 sorozat fülkés modelljeiben két kiegészítő csatlakozót találhat. A felső, egy szabványos 12 V-os csatlakozó külső fogyasztók számára, az alsó pedig egy sebesség jeladó csatlakozó, pl. téli munkavégzésé esetén egy menetfüggő szóró berendezés vezérléséhez.

A TG 6000-es fülkés modellek esetében a kezelőnek tökéletes rálátása van a munkaterületre. A kabin kellemes zajszintje messze az előírt határérték alatt van. A fülke alapfelszereltségéhez tartozik a klíma berendezés fűtéssel és a nagy teljesítményű ventilátorok.

ATG 6490 AHL és TG 6670 AHL modellek alapfelszereltségben rendelkeznek egy kiegészítő munkahengerrel, amely a hátsó hárompont emelőerejét növeli. A munkahengere jobboldalon található, alkalmazkodva egyes speciális munkaeszközök, pl. rézsűkaszák, oldalra kitolható kaszák terheléséhez.

 

.

MŰSZAKI ADATOK

Modell TG 6490 AL TG 6490 AGL TG 6490 AHL
Motor 4-hengeres vízhűtéses 4-hengeres vízhűtéses 4-hengeres vízhűtéses
Max. teljesítmény 55 LE 55 LE 55 LE
Max. teljesítmény
[97/68 EG szerint]
36 kW 36 kW 36 kW
Lökettérfogat 2197 ccm 2197 ccm 2197 ccm
Hajtómű  mechanikus  mechanikus/automata  fokozatmentes hidrosztatikus
Csoportok 3 3 3×2 (High/Low)
Fokozatok száma (előremenet) 12 24 6
Fokozatok száma (hátramenet) 12 24 6
Max. sebesség 26 km/h 36 km/h 30 km/h
Hidraulika      
Munkahidraulika 52,4 l/perc 52,4 l/perc 52,4 l/perc
Kormányhidraulika 29,3 l/perc 29,3 l/perc 29,3 l/perc
Méretek    
Hossz 3450 mm 3455 mm 3950 mm
Szélesség 1465 mm 1465 mm 1465 mm
Magasság 2355 mm 2355-2230 mm 2355-2230 mm
Önsúly 1800 kg 1930 kg 1920 kg
Fordulókör 7000 mm 7000 mm 7000 mm
letoltes

 

GALÉRIA – AL MODELLEK
GALÉRIA – AgL MODELLEK
GALÉRIA – AHL MODELLEK

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2024 ISEKI

Theme by Anders Norén