BELÉPŐ A KOMPAKT TRAKTOROK EGY ÚJ DIMENZIÓJÁBA
Az új ISEKI TG sorozat 40 LE-s belépő modelljei többfajta hajtóművel rendelhetők.
TG 6370 AL – hagyományos Shuttle -Shift irányváltó hajtómű
TG 6370 AGL – duplakuplungos, automata irányváltó hajtómű
A két választható hajtómű típusnak köszönhetően, mind az egyedi, mind pedig a elvégzendő feladatok által támasztott elvárásoknak megfelelő típus választható.
Mindkét hajtóművel szerelt modell esetében az erőforrás ugyanaz a 3-hengeres, 1647 ccm-es, vízhűtéses ISEKI dízelmotor, 40 LE max. teljesítménnyel.
Az teljesen új koncepciójú fülke fényvédő színezéssel ellátott ajtói lényegesen nagyobb ajtónyílást kínálnak, megkönnyítve ezzel mindkét oldalon a kisebb és nagyobb vezetők számára is a be- és kiszállást. A szériafelszereltséghez tartozó klíma berendezés a tető hátsó részébe került, szabad kilátást és még több fejteret kínálva ezzel a magasabb gépkezelőknek. Az alapkivitelben is kiemelkedően kényelmes ülés számtalan beállítási lehetőséggel rendelkezik (háttámla, deréktámasz, pozíció, ülésmagasság, dőlés), a kényelem az opcióként rendelhető légrugózású üléssel tovább növelhető.
A kezelőszervek és műszerek zöme a vezető látóterébe esik, így munkavégzés közben a kezelő 100%-osan az adott feladatára koncentrálhat. Az új digitális-analóg kombinált műszerfal az összes fontos üzemi információt jól láthatóan megjeleníti: sebesség, kardán fordulat, üzemmód, összkerék meghajtás, kézifék, üzemóra számláló, üzemanyag szint stb.), növelve ezzel a gazdaságosság mellett a napi munkavégzés biztonságát is.
A Kat. 1-es, gyorscsatlakozós alsó tartókarokkal szerelt hátsó hárompont emelőereje 1400 kg. A munkahidraulika szivattyú teljesítménye 52,4 l/perc. Alapfelszereltségként hátul 2 pár kihelyezett hidraulikacsatlakozót találunk.
A TG 6370 AL MODELLEK JELLEMZŐI
Az ISEKI TG 6370 AL modellek hagyományos, 12/12 sebességes, szinkronizált Shuttle-Shift hajtóművel szereltek. A kormányoszlopon elhelyezett kezelhető irányváltó kar segítségével a menetirány azonnal megváltoztatható (a kuplung használata szükséges). Az AL modellek esetében a maximális haladási sebesség 28 km/h.
A hátsó kardántengely fordulatszáma 540 és 750 1/perc, és rendelkezik lágy felfutás funkcióval.
A TG 6370 AL modellek kizárólag középső bukókerettel rendelhetők!
.
A TG 6370 AGL MODELLEK JELLEMZŐI
Az AGL modellekben az ISEKI új, „Smart-Gear” fantázianevű, dupla-kuplungos irányváltó fogaskerék hajtóműve került beépítésre. Ez az új hajtómű 24 előre- és 24 hátrameneti fokozattal rendelkezik, és manuális vagy automata üzemmódban használhatjuk. A váltómű egyik különlegesség, hogy nyomatékvesztés nélkül történik a fokozatok közötti kapcsolás. Automata üzemmódban a szerkezet 4. és 8. sebességfokozat között végzi el automatikusan a sebességváltás. A kormányoszlopon elhelyezett irányváltó karral a kuplung használata nélkül válthatunk irányt. Az AL modellek esetében a maximális haladási sebesség 36 km/h.
A Kat. 1-es, gyorscsatlakozós alsó tartókarokkal szerelt hátsó hárompont emelőereje 1400 kg.
A hátsó kardántengely fordulatszáma 540/750 és 1000 1/perc, a front TLT fordulatszáma 1080/1500 és 2000 1/perc, mindkettő rendelkezik lágy felfutás funkcióval. Az AGL modelleknél a kardántengelyek nem kapcsolhatók függetlenül.
Az ISEKI TG 6370 AGL modellek hátsó bukókerettel vagy klímás fülkével rendelhetők.
.
MŰSZAKI ADATOK
Modell | TG 6370 AL | TG 6370 AGL | |
---|---|---|---|
Motor | 3-hengeres vízhűtéses | 3-hengeres vízhűtéses | |
Max. teljesítmény | 40 LE | 40 LE | |
Max. teljesítmény [97/68 EG szerint] |
27 kW | 27 kW | |
Lökettérfogat | 1647 ccm | 1647 ccm | |
Hajtómű | mechanikus | mechanikus/automata | |
Csoportok | 3 | 3 | |
Fokozatok száma (előremenet) | 12 | 24 | |
Fokozatok száma (hátramenet) | 12 | 24 | |
Max. sebesség | 28 km/h | 33 km/h | |
Hidraulika | |||
Munkahidraulika | 52,4 l/perc | 52,4 l/perc | |
Kormányhidraulika | 29,3 l/perc | 29,3 l/perc | |
Méretek | |||
Hossz | 3195 mm | 3195 mm | |
Szélesség | 1390 mm | 1390 mm | |
Magasság | 2240 mm | 2260/2555 mm | |
Önsúly | 1525 kg | 1640 kg | |
Fordulókör | 6000 mm | 6000 mm |