ISEKI

Kommunális- és mezőgazdasági traktorok, nagyteljesítményű fűnyírók

TG 6370 AL/AGL

BELÉPŐ A KOMPAKT TRAKTOROK EGY ÚJ DIMENZIÓJÁBA

Az új ISEKI TG sorozat 40 LE-s belépő modelljei többfajta hajtóművel rendelhetők.

TG 6370 AL – hagyományos Shuttle -Shift irányváltó hajtómű

TG 6370 AGL – duplakuplungos, automata  irányváltó hajtómű

A két választható hajtómű típusnak köszönhetően, mind az egyedi, mind pedig a elvégzendő feladatok által támasztott elvárásoknak megfelelő típus választható.

Mindkét hajtóművel szerelt modell esetében az erőforrás ugyanaz a 3-hengeres, 1647 ccm-es, vízhűtéses ISEKI dízelmotor, 40 LE max. teljesítménnyel.

Az teljesen új koncepciójú fülke fényvédő színezéssel ellátott ajtói ISEKI TG 6670 ajtólényegesen nagyobb ajtónyílást kínálnak, megkönnyítve ezzel mindkét oldalon a kisebb és nagyobb vezetők számára is  a be- és kiszállást. A szériafelszereltséghez tartozó klíma berendezés a tető hátsó részébe került, szabad kilátást és még több fejteret kínálva ezzel a magasabb gépkezelőknek. Az alapkivitelben is kiemelkedően kényelmes ülés számtalan beállítási lehetőséggel rendelkezik (háttámla, deréktámasz, pozíció, ülésmagasság, dőlés), a kényelem az opcióként rendelhető légrugózású üléssel tovább növelhető.

ISEKI TG 6670 műszerfalA kezelőszervek és műszerek zöme a vezető látóterébe esik, így munkavégzés közben a kezelő 100%-osan az adott feladatára koncentrálhat. Az új digitális-analóg kombinált műszerfal az összes fontos üzemi információt jól láthatóan megjeleníti: sebesség, kardán fordulat, üzemmód, összkerék meghajtás, kézifék, üzemóra számláló, üzemanyag szint stb.), növelve ezzel a gazdaságosság mellett a napi munkavégzés biztonságát is.

A Kat. 1-es, gyorscsatlakozós alsó tartókarokkal szerelt hátsó hárompont emelőereje 1400 kg. A munkahidraulika szivattyú teljesítménye 52,4 l/perc. Alapfelszereltségként hátul 2 pár kihelyezett hidraulikacsatlakozót találunk.

A TG 6370 AL MODELLEK JELLEMZŐI

Az ISEKI TG 6370 AL modellek hagyományos, 12/12 sebességes, szinkronizált Shuttle-Shift hajtóművel szereltek. A kormányoszlopon elhelyezett kezelhető irányváltó kar segítségével a menetirány azonnal megváltoztatható (a kuplung használata szükséges). Az AL modellek esetében a maximális haladási sebesség 28 km/h.
A hátsó kardántengely fordulatszáma 540 és 750 1/perc, és rendelkezik lágy felfutás funkcióval.

A TG 6370 AL modellek kizárólag középső bukókerettel rendelhetők!

A minél kevesebb fáradsággal járó munkavégzést szolgálja a jobboldali sárvédőbe integrált négyirányú hidraulikavezérlő, a kardántengely kapcsoló, a kihelyezett hidraulikakörök vezérlő és a hátsó hárompont emelőt mozgató kar.

A vezetőülésből kiváló rálátás nyílik a munkaterületre. A vezetőtér bőséges helyet kínál a munkavégzéshez és a ki- és beszálláshoz egyaránt. A kormányoszlop dőlését egy pedál megnyomásával állíthatjuk.

A vezetőülésből kiváló rálátás nyílik a munkaterületre. A vezetőtér bőséges helyet kínál a munkavégzéshez és a ki- és beszálláshoz egyaránt. A kormányoszlop dőlését egy pedál megnyomásával állíthatjuk.


A fékberendezés rendelkezik egykerék-fékezés funkcióval, amellyel a terepen történő munkavégzés során még helyre van szükség a forduláshoz. A működtetéséhez egyszerűen oldani kell a két pedált összekötő reteszelést.

Mindkét menetirányban 12 sebességfokozat áll rendelkezésre. A menetirányt a kuplungpedál működtetése közben a kormányoszlop baloldalán található irányváltó karral választhatjuk ki.

A biztonsági bukókeret gyümölcsösökben, vagy más alacsony helyeken történő munkavégzéshez két biztosítócsap oldásával előre lehajtható.

 
 
.
A TG 6370 AGL MODELLEK JELLEMZŐI

Az AGL modellekben az ISEKI új, „Smart-Gear” fantázianevű, dupla-kuplungos irányváltó fogaskerék hajtóműve került beépítésre. Ez az új hajtómű 24 előre- és 24 hátrameneti fokozattal rendelkezik, és manuális vagy automata üzemmódban használhatjuk. A váltómű egyik különlegesség, hogy nyomatékvesztés nélkül történik a fokozatok közötti kapcsolás. Automata üzemmódban a szerkezet 4. és 8. sebességfokozat között végzi el automatikusan a sebességváltás. A kormányoszlopon elhelyezett irányváltó karral a kuplung használata nélkül válthatunk irányt. Az AL modellek esetében a maximális haladási sebesség 36 km/h.
A Kat. 1-es, gyorscsatlakozós alsó tartókarokkal szerelt hátsó hárompont emelőereje 1400 kg.
A hátsó kardántengely fordulatszáma 540/750 és 1000 1/perc, a front TLT fordulatszáma 1080/1500 és 2000 1/perc, mindkettő rendelkezik lágy felfutás funkcióval. Az AGL modelleknél a kardántengelyek nem kapcsolhatók függetlenül.

Az ISEKI TG 6370 AGL modellek hátsó bukókerettel vagy klímás fülkével rendelhetők.

Az új ISEKI duplakuplungos hajtómű két olajban futó, automata,hidraulikus lamellás tengelykapcsolója biztosítja, hogy a sebességfokozatok közötti kapcsolás vonóerő veszteség nélkül történjen meg.

A fékberendezés rendelkezik egykerék-fékezés funkcióval, amellyel a terepen történő munkavégzés során még kevesebb helyre van szükség a forduláshoz. A működtetéséhez egyszerűen oldani kell a két pedált összekötő reteszelést.

Mezőgazdasági munkáknál mindhárom sebességtartományban 8 terhelés alatt kapcsolható fokozat áll rendelkezésre. Ezeket a fokozatokat a váltókar előre-vagy hátra tolásával, kuplungolás nélkül választhatjuk ki. Közúti haladáskor a „D” fokozatban a hajtómű 5-8 fokozatok között automatikusan kapcsol.


(1) AUTO-STOP – A hárompont felemelésekor a kardánhajtás automatikusan kikapcsol. (2) AUTO-LIFT – hátramenetebe kapcsoláskor a hátsó hárompont automatikusan felemelkedik (3) – összkerék meghajtás ki- és bekapcsolás. (4) vonóerő szabályozó potméter.

Az összes AGL modell három kardánfordulattal rendelkezik. Hátul 540 / 540E és 1000 1/perc, has alatt vagy elöl pedig 1000 / 1500 és 2000 1/perc. Mindegyik előre kiválasztott fordulatszám a baloldali sárvésőnél található kezelőszervekkel kapcsolható ki, illetve be, és rendelkeznek lágy-felfutás funkcióval.

Mindkét menetirányban 24 sebességfokozat áll rendelkezésre. A menetirányt a kormányoszlop baloldalán található irányváltó karral választhatjuk ki. A menetirányváltáshoz nem kell a kuplungpedált működtetni.

 

.

MŰSZAKI ADATOK

Modell TG 6370 AL TG 6370 AGL
Motor 3-hengeres vízhűtéses 3-hengeres vízhűtéses
Max. teljesítmény 40 LE 40 LE
Max. teljesítmény
[97/68 EG szerint]
27 kW 27 kW
Lökettérfogat 1647 ccm 1647 ccm
Hajtómű  mechanikus  mechanikus/automata
Csoportok 3 3
Fokozatok száma (előremenet) 12 24
Fokozatok száma (hátramenet) 12 24
Max. sebesség 28 km/h 33 km/h
Hidraulika      
Munkahidraulika 52,4 l/perc 52,4 l/perc
Kormányhidraulika 29,3 l/perc 29,3 l/perc
Méretek    
Hossz 3195 mm 3195 mm
Szélesség 1390 mm 1390 mm
Magasság 2240 mm 2260/2555 mm
Önsúly 1525 kg 1640 kg
Fordulókör 6000 mm 6000 mm
letoltes
GALÉRIA – AL MODELLEK
GALÉRIA – AGL MODELLEK

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2024 ISEKI

Theme by Anders Norén